Trening Funkcjonalny

W odróżnieniu od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni, skupia się na naśladowaniu ruchów wykonywanych przez nas w życiu codziennym. Dzięki temu poszczególne grupy mięśniowe współdziałają ze sobą, a my zwiększamy przy okazji naszą koordynację i gibkość. Trening funkcjonalny składa się z ćwiczeń podobnych do porannego wstawania z łóżka, sięgania po coś, np. wyciągania ręki po mikser stojący na najwyższej półce w kuchni, podnoszenia i unoszenia przedmiotów, wskakiwania na schody – czyli najczęściej wykonywanych przez nas ruchów w ciągu dnia.

 

Zalety treningu funkcjonalnego

Trening funkcjonalny wzmacnia całe ciało, ale nie powoduje widocznej rozbudowy mięśni. Dzięki imitacji często wykonywanych ruchów, fitness funkcjonalny zmniejsza ryzyko urazów podczas wykonywania codziennych czynności i pozwala nam poruszać się pewniej i wydajniej. Ze względu na to, że łączy w sobie kilka rodzajów ruchu jednocześnie, poprawia gibkość i koordynację. Oprócz tego szybkie tempo ćwiczeń zwiększa ogólną wydolność organizmu i poprawia krążenie krwi.

Bardzo ważną zaletą tej formy ćwiczeń jest również wzmacnianie często zaniedbywanych przez nas mięśni głębokich. Mięśnie te odpowiadają za utrzymanie prawidłowej postawy i zapobiegają występowaniu bólów kręgosłupa. Jest to szczególnie ważne w przypadku osób, które prowadzą na co dzień siedzący tryb życia. Ich gorset mięśniowy jest często słaby, przez co często dotykają ich bóle szczególnie dolnej części kręgosłupa.

 

Harmonogram zajęć:

Zapraszamy na treningi funkcjonalne w każdy poniedziałek i środę o godzinie:

Grupa I – 16:00-17:00

Grupa II – 19:00-20:00

 

Rodzice i opiekunowie dzieci uczestniczących w teningach karate mogą korzystać z treningu funkcjonalnego w cenie promocyjnej.

 

TRENING PERSONALNY

Nie lubisz chodzić na siłownię, a chcesz szybko wymodelować ciało i uzyskać super figurę? Pomyśl o treningu personalnym. Choć jest droższy niż ćwiczenia w grupach, pozwala szybko osiągnąć wymarzony cel. Podczas treningu personalnego trener pracuje tylko z jedną osobą w taki sposób, by szybko osiągnęła ona zamierzone rezultaty, dostosowuje ćwiczenia do poziomu ćwiczącego, bierze pod uwagę jego kondycję, wiek, budowę ciała.
       Jest godny polecenia osobom, którym zależy na szybkim osiągnięciu celu, początkującym, którzy nauczą się poprawnego wykonywania ćwiczeń, dowiedzą się sporo o zasadach treningu i poznają swoje ciało, zaawansowanym, trenujących od dłuższego czasu, ale narzekającym na brak efektów. Ponadto trening personalny jest idealnym wyjściem dla osób, które potrzebują ćwiczeń prozdrowotnych, na przykład mających wzmocnić kręgosłup, czy skorygować wady postawy.

Cena 1 treningu (do 1½ godz.)- 110 złotych pierwszy trening ok. 45 min. – gratis
promocja: pakiet 10 treningów plus 2 treningi gratis

Wróć do góry